Оріхівський районний методичний кабінет П`ятниця, 19.04.2024, 22:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Інформатизація [0]
ДПА [0]
Семінари, РМО [0]
Конкурси [0]
Спорт [0]
Моніторинг [0]
Оцінювання [0]
Різне [0]
11-річний термін навчання [0]
Телефонограми [0]
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Положення про обласний конкурс «Школа інформаційного суспільства»
Назва конкурсу
Обласний конкурс з інформатизації навчальних закладів «Школа інформаційного суспільства» (далі – Конкурс)

Актуальність
Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасній освіті дасть змогу реалізувати низку актуальних завдань при переході до інформаційного суспільства, розширити основу знань суспільства. Конкурс є одним із заходів реалізації Регіонального освітнього проекту «Формування та розвиток ІТ- компетентності педагогів та учнів», спрямований на підтримку творчої ініціативи щодо створення інформаційно-освітніх ресурсів та забезпечення входження в єдиний світовий інформаційний простір.

Мета Конкурсу
Заохочення та підтримка колективів і адміністрації ЗНЗ, в яких активно та раціонально застосовуються в педагогічній і керівній діяльності методи організації учбового процесу, засновані на використанні сучасних ІКТ.

Завдання Конкурсу
•    формування методичних прийомів мотивації щодо використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі та позашкільній освіті, сприяння подальшій інформатизації навчальних закладів, розвитку та всебічному застосуванню інформаційних технологій в навчальному та позанавчальному процесі;
•    популяризація використання ІКТ у системі загальної освіти, методична підтримка впровадження інформаційних технологій до навчально-виховного процесу, ознайомлення з досвідом їх використання в навчальних закладах області, поширення цього досвіду;
•    узагальнення управлінського та методичного досвіду, набутого в навчальних закладах області, щодо застосування ІКТ за різними напрямами діяльності ЗНЗ для ефективного підвищення якості навчання;
•    сприяння створенню та розвитку інформаційного середовища навчальних закладів і підтримка комунікативної взаємодії освітніх установ області як перший крок до створення єдиного інформаційного освітнього середовища регіону;
•    залучення батьківської громадськості, представників місцевих органів самоврядування, громадських організацій та об’єднань до проведення заходів з інформатизації освіти.

Предмет Конкурсу
Предметом Конкурсу є система організації навчально-виховного процесу навчального закладу (та пов’язані з нею здобутки педагогічного колективу), спрямована на доцільне застосування в педагогічній і керівній діяльності установи методів, заснованих на використанні сучасних ІКТ.

Організатори та журі Конкурсу
Організатори Конкурсу:
•    управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації;
•    Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
•    регіональний науково-методичний центр інформатики та інформаційних технологій навчання ЗОІППО;
•    методичні кабінети відділів та управлінь освіти області.
Конкурс проводиться на добровільних засадах.
Для проведення конкурсу на всіх етапах створюються оргкомітети та конкурсні комісії. Їх склад затверджується відповідним органом управління освіти.
Оргкомітети та конкурсні комісії вирішують всі питання, пов’язані з організацією та проведенням конкурсу.
До складу оргкомітету обласного туру входять представники управління освіти і науки облдержадміністрації, Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та керівники загальноосвітніх навчальних закладів.
Склад журі обласного туру та результати його рішення затверджуються відповідними наказами управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.
Журі Конкурсу приймає рішення щодо якості поданих матеріалів, участі конкурсантів в очному етапі згідно з встановленою системою оцінювання; узагальнює результати і визначає переможців.

Учасники Конкурсу
В Конкурсі можуть брати участь навчальні заклади Запорізької області, що ефективно та раціонально застосовують інформаційні технології у власній навчально-виховній і адміністративній роботі. Відбір кандидатів щодо участі у Конкурсі починається з навчальних закладів району. Обмежень щодо кількісного складу учасників районного/міського туру Конкурсу немає. Конкурс проводиться за номінаціями:
•    інформаційне середовище загальноосвітньої міської школи;
•    інформаційне середовище загальноосвітньої сільської школи;
•    інформаційне середовище школи нового типу.
Залежно від кількості наданих та прийнятих до участі в Конкурсі учасників за рішенням оргкомітету можливі певні зміни в номінаціях або введення додаткових підномінацій за окремими параметрами.

Терміни і порядок проведення Конкурсу
Встановлюються наступні тури та етапи проведення Конкурсу:
•    перший – районний/міський тур, термін та форма проведення якого встановлюються відповідним відділом освіти; за його підсумками визначаються переможці (по одному у кожній номінації), що мають право взяти участь у обласному турі Конкурсу.
Районний/міський тур конкурсу за певною номінацією проводиться обов’язково в разі наявності в районі більше одного конкурсанта за цією номінацією.
•    другий – обласний тур, складається з двох етапів
o    заочний – проводиться шляхом розгляду матеріалів досвіду ЗНЗ, що надані до обласного оргкомітету конкурсу у встановлений термін, за підсумками етапу визначаються фіналісти – учасники обласного очного етапу Конкурсу;
o    очний – передбачає презентацію та захист досвіду ЗНЗ з питання побудови сучасної моделі навчального закладу – Школи інформаційного суспільства; за підсумками етапу визначаються переможці обласного конкурсу. Для проведення захисту представники начального закладу мають право задіяти будь-які засоби інформаційних та телекомунікаційних технологій на власний вибір. Про необхідність надання потрібного обладнання належить повідомити Оргкомітет Конкурсу не пізніше, ніж за 2 тижні до проведення захисту.
Учасниками обласних етапів конкурсу можуть бути лише переможці відповідного попереднього етапу.
Терміни проведення:
•    районний/міський тур – травень (гранично);
•    обласний заочний – червень – вересень,
•    обласний очний - жовтень.

Порядок розгляду матеріалів
Оргкомітет виконує попередній розгляд заявок з метою встановлення відповідності наданих на обласний етап документів вимогам Конкурсу в тижневий термін з моменту надходження повного пакету документів та приймає рішення про реєстрацію учасника Конкурсу. Оргкомітет має право запросити додаткову інформацію від заявника з метою ефективного оцінювання учасника Конкурсу.
Оргкомітет залишає за собою право відмовити в реєстрації заявки, обумовивши причину відмови, а також відвести конкурсні матеріали в разі невідповідності їх технічним вимогам.
Після закінчення реєстрації на обласний тур перелік учасників розміщується на сайті РНМЦ ІІТН ЗОІППО ciit.zp.ua.
Після підведення підсумків заочного етапу обласного туру Конкурсу перелік учасників очного етапу та графік співбесід з ними розміщується на сайті РНМЦ ІІТН ЗОІППО ciit.zp.ua.

Умови Конкурсу
Для участі в обласному турі конкурсу необхідно:
•    систематизувати та узагальнити досвід та здобутки навчального закладу в галузі інформатизації навчального процесу, виховної діяльності, управління навчальним закладом та роботи окремих служб закладу (бібліотечна, психологічна та ін.)
•    подати до оргкомітету заявку на участь в конкурсі (див. Додаток 1) з супроводжувальним листом районного (міського) відділу освіти
•    представити опис досвіду закладу у відповідності з вимогами до оформлення документів
•    матеріали, що ілюструють досвід закладу подати у вигляді Портфоліо учасника конкурсу (див. Додаток 2)
Додатково можна надати до оргкомітету Конкурсу інші оригінальні матеріали, не зазначені в додатках, за умови, що вони пов’язані з тематикою Конкурсу та входять до системи роботи закладу за темою.
Для участі у обласному турі Конкурсу матеріали надсилаються до 10.06.2009 року за адресою: 69035, м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, 57-а.

Вимоги до матеріалів та Портфоліо учасника Конкурсу
Опис досвіду навчального закладу та перелік додатків повинні бути представлені державною мовою.
Опис досвіду навчального закладу та перелік додатків надаються і в паперовій, і в електронній формах.
Загальна структура опису наведена в Додатку 2. Опис надається у вигляді файлу формату MS Word (сторінка A4, шрифт Times New Roman, розмір 12, одинарний міжрядковий інтервал, розмір файлу не більше 2 Мбайт). До опису можна включати графічні ілюстрації, скріншоти, посилання на статті, доповіді, що опубліковані, та авторські інтернет-ресурси за тематикою розробки. Обсяг опису досвіду, що рекомендується - 10-15 сторінок.
До опису досвіду повинні бути додані матеріали, що більш детально представляють концепцію роботи навчального закладу за темою, результати її апробації у навчально-виховному процесі (див. Додаток 3). Всі додаткові матеріали складають Портфоліо учасника Конкурсу, що подається в повному обсязі в електронному вигляді (загальний розмір Портфоліо не більше 200 МВ). В паперовому варіанті надається перелік електронних Додатків. В переліку зазначаються всі розробки Портфоліо та їх компоненти (в разі складної структури певної розробки). Мова, якою надаються розробки Портфоліо, не регламентується.

Підведення підсумків та нагороди Конкурсу
Підсумки Конкурсу підводяться по кожній номінації:
•    міський загальноосвітній навчальний заклад – перша, друга та третя премії;
•    сільський загальноосвітній навчальний заклад – перша, друга та третя премії;
•    загальноосвітній навчальний заклад нового типу – перша, друга та третя премії.
Переможцями Конкурсу в кожній номінації вважаються учасники, які набрали найбільшу кількість балів за результатами двох етапів обласного туру.
За підсумками Конкурсу встановлюються наступні види заохочень:
•    переможці Конкурсу будуть нагороджені дипломами і грошовими преміями;
•    учасники обласного етапу Конкурсу отримають Сертифікат учасника Конкурсу.
За підсумками конкурсу планується видання електронного бюлетеню, в якому буде розміщено конкурсні матеріали переможців та інші конкурсні матеріали (за визначенням журі). Публікація матеріалів учасників Конкурсу в підсумковому бюлетені дорівнює публікації в будь-якому обласному освітянському виданні.
Результати конкурсу публікуються на сайті РНМЦ ІІТН ЗОІППО ciit.zp.ua.

Критерії оцінювання
Матеріали, надані на конкурс, оцінює конкурсне журі за наступними загальними напрямами:
•    рівень організаційно-методичної реалізації;
•    практична значущість для цілей навчання;
•    стиль і ясність викладення матеріалу.
Детально критерії оцінювання матеріалів представлені в Додатку 4

Підведення підсумків
Для підведення підсумків Конкурсу журі готує відповідний протокол та звіт, в якому зазначені обґрунтування оцінок, виставлених учасникам Конкурсу.
Колегіальне підсумкове рішення журі протоколюється та може бути зміненим лише колегіально.

Дотримання авторських прав
Надаючи матеріал на Конкурс, всі учасники гарантують дотримання законодавства щодо авторського права.
На Конкурс приймаються матеріали тільки власної розробки учасників Конкурсу. Якщо документ, що представлений на Конкурс, був розроблений на базі певного Інтернет-джерела, посилання на останній обов’язкове.
Представлення матеріалів на Конкурс означає згоду авторів на їх використання в методичних цілях та на виставкових стендах, на публікацію в друкованих виданнях, на розміщення матеріалів в Інтернеті і електронній збірці робіт учасників Конкурсу з посиланням на авторство.
Авторські права на надані документи зберігаються за учасниками Конкурсу. Організатори Конкурсу в разі подальшого використання матеріалів залишають за собою право вносити до них зміни редакторського характеру.

Контакти з організаторами, консультування і технічна допомога
Регіональний науково-методичний центр інформатики і інформаційних технологій навання ЗОІППО.
 тел.   8-061-236-30-99 
ел. адреса ciit_zp@mail.ru
Контакні особи: Телятник Кіра Валентинівна, Чернікова Людмила Антонівна.

Додаток 1. Заявка на участь в обласному турі конкурсу «Школа інформаційного суспільства»
    Голові оргкомітету обласного конкурсу «Школа інформаційного суспільства» Вєрозубову О.Г.

Заявка
на участь в обласному турі конкурсу
Школа інформаційного суспільства
за номінацією «____________________________________»

Регіон (район, місто) Запорізької області   
Повна назва навчального закладу   
Поштова адреса навчального закладу (з індексом)   
Контактний телефон навчального закладу (з зазначенням міжміського коду)   
Електронна адреса навчального закладу   
Прізвище, ім’я та по батькові директора навчального закладу   
URL адреса сайту навчального закладу   

Начальник відділу освіти __________________

Додаток 2. Орієнтовний зміст опису досвіду
1. Коротка творча характеристика педагогічного, учнівського та батьківського колективів, передбачена новизна їх діяльності
•    який кількісний та якісний склад цих колективів?
•    якими є їх можливості щодо навчальної та виховної діяльності?
•    якими є їх реальні/потенційні можливості щодо інформатизації власної діяльності?
•    чи володіє директор закладу базовими навичками з ІКТ?
•    чи володіють заступники директора з НВР базовими навичками з ІКТ?
•    яким є рівень користувацьких навичок адміністрації закладу загалом (початковий, середній, достатній, високий)?
•    яким є рівень користувацьких навичок вчительського колективу закладу загалом (у відсотках)?
•    скільки вчителів мають домашній ПК?
•    якими є їх можливості щодо використання інформаційних технологій вдома?
•    скільки учнів мають домашній ПК?
•    яка кількість членів колективів закладу користується послугами мережі Інтернет вдома?

2. Шляхи впровадження ІКТ до діяльності навчального закладу: організаційний та методичний аспекти
•    яким чином та коли було прийняте рішення про впровадження ІКТ?
•    яку мету було поставлено?
•    які управлінські рішення були прийняті? як було спрямовано колективи на досягнення мети?
•    якими організаційними документами супроводжувалось впровадження ІКТ?
•    чи є в закладі адміністративна посада, на яку покладено функції методичної роботи з цього напряму?
•    яким чином було організоване навчання педколективу інформаційним технологіям?
•    яким чином проводилась методична робота щодо впровадження ІКТ до навчального процесу?
•    як мотивували необхідність оволодіння інформаційними технологіями членами колективу? та ін.

3. Кількісні показники комп’ютеризації закладу та їх динаміка за останні роки
•    яка кількість комп’ютерів у школі?
•    скільки НКК має заклад?
•    чи існує у закладі локальна мережа?
•    які ПК вона об’єднує?
•    яким чином розвивалась?
•    скільки принтерів/сканерів/копирів має заклад? де вони розміщені?
•    хто має право ними скористатися?
•    скільки мультимедійних проекторів має заклад?
•    де вони розміщені?
•    яким чином організоване користування ними?
•    чи існують посади лаборанта НКК та системного адміністратора?
•    яким чином організовано доступ до Інтернету в позаурочний час?
•    яким чином організовані нагляд та профілактичний ремонт обладнання?

4. Модель використання ІКТ в роботі навчального закладу, що склалася; відповідність мети і завдань діяльності навчального закладу його моделі
•    за якими напрямками нині відбувається використання ІКТ в діяльності закладу?
•    якими є здобутки колективу в цьому напрямі?
•    чи можна зазначити, що в закладі сформована в загальних рисах модель використання ІКТ?
•    чому обрано/чому склалося саме так?

5. Зміст поточної роботи в зазначеному напрямі, наявність дослідно-експериментальної роботи, діагностики, моніторингу стану впровадження інформаційних технологій
•    яким чином відбувається розвиток навчального закладу в поточний період?
•    для чого використовуються ІКТ?
•    чи проводиться аналіз ефективності використання ІКТ?
•    яким чином організовано цю роботу?
•    яким чином впливають ІКТ на життя та розвиток навчального закладу на сучасному етапі?

6. Спосіб організації навчально-виховної роботи в закладі з використанням ІКТ
•    чи проводяться в закладі уроки з комп’ютерною підтримкою?
•    чи ведеться в закладі відповідна статистика?
•    на яких уроках та з якою інтенсивністю використовуються ІКТ?
•    яким чином при цьому утворюється розклад уроків?
•    яким чином ведеться заохочення працівників, що використовують ІКТ на уроках?
•    чи вивчається їх досвід?
•    чи узагальнювався?
•    чи розповсюджувався?

7. Створення банку даних про наявність у загальноосвітньому навчальному закладі електронних засобів навчання
•    чи використовуються в навчально-виховному процесі закладу ЕЗН/ППЗ?
•    яка кількість ЕЗН знаходиться на обліку в навчальному закладі?
•    чи наявні вони в достатній кількості в бібліотеці/медіатеці/особистих колекціях вчителів/учнів/батьків?
•    хто та яким чином опікується поповненням колекції ЕЗН/ППЗ?
•    чи наявні електронні книги та документи?
•    яким чином організоване їх використання та накопичення?
•    яким чином ведеться облік вказаних засобів навчання?
•    чи існує каталог/опис наявних ЕЗН/ППЗ?

8. Створення в навчальному закладі банку власних електронних розробок вчителів
•    коли розпочалась робота за цим напрямком?
•    які електронні документи (презентації/текстові документи/тести та ін.) містяться в банку власних електронних розробок?
•    яким чином організоване поповнення та користування цим банком?

9. Використання управлінських електронних програмних засобів в діяльності адміністрації навчального закладу

10. Заходи та результати щодо організації єдиного інформаційного простору навчального закладу
•    яким чином організована взаємодія учасників навчального процесу: вчителів, учнів, батьків?
•    чи існує інформаційний простір закладу, організований за допомогою спеціалізованої програми?
•    які елементи єдиного інформаційного простору в навчальному закладі реалізовано найбільш вдало?
•    де є резерв?
•    яка найближча перспектива?

11. Стан навчання з інформатики та інформаційних технологій
•    яким чином учні закладу навчаються інформатиці та інформаційним технологіям?
•    чи викладається інформатика в початковій ланці?
•    чи викладається інформатика в середній школі?
•    чи використовуються години варіативної складової для допрофільної підготовки учнів з застосуванням ІКТ? які саме?
•    яким чином навчаються інформатиці та ІТ учні старшої школи?
•    якою є результативність участь учнів в районному турі олімпіади з інформатики та веб-дизайну?
•    чи беруть вони участь в обласному, республіканському турах? з яким результатом?
•    чи виконують учні роботи МАН з інформатики чи ІТ? за допомогою ІТ?
•    чи беруть вони участь в Інтернет-олімпіадах з інформатики та ІТ?

12. Інтеграція до інформаційного середовища допоміжних шкільних служб: бібліотеки, психологічної служби та ін.
•    яким чином використовуються інформаційні технології в бібліотеці?
•    психологом?
•    класними керівниками в роботі з батьками?

13. Використання мережі Інтернет в житті закладу
•    чи користуються вчителі закладу основними освітніми Інтернет-ресурсами України та інших країн під час підготовки до занять?
•    чи беруть участь в Інтернет-конкурсах?
•    чи беруть участь учні школи в Інтернет-олімпіадах та конкурсах?
•    чи є приклади вдалої участі?
•    чи беруть учні школи участь в телекомунікаційних проектах? в яких?
•    чи створено на базі школи Інтернет-клуб? іншу громадсько-освітянську структуру?
•    чи організована діяльність гуртків з використанням ІКТ?
•    чи має заклад власний сайт?
•    чия діяльність представлена на сайті (навчальна, виховна, бібліотеки, методична, управлінська, психологічної служби тощо)?
•    ким розроблявся сайт, хто впливає на його зміст, модифікацію структури тощо?
•    хто бере участь в змістовому наповненні сайту?
•    яким чином організований зворотній зв’язок?

14. Досвід роботи навчального закладу в районі як Школи інформаційного суспільства. Проведення заходів, пов’язаних із пропагандою досвіду роботи
•    чи існує каталог власного досвіду?
•    чи знайомі педколективу та учням здобутки інших/сусідніх навчальних закладів?
•    чи проводились в закладі методичні заходи для освітян району/міста/області?
•    чи доводиться членам педколективу проводити консультації щодо впровадження ІКТ до навчального процесу?

15. інше.

Додаток 3. Структура Портфоліо учасника Конкурсу
I. Організаційні документи з інформатизації закладу:
•    накази, розпорядження
•    рішення педрад
•    планування роботи поточне, перспективне
•    інструкції
•    інші управлінські документи, які були розроблені в рамках реалізації програми інформатизації закладу

II. Методичні документи, що супроводжували інформатизацію закладу:
•    матеріали доповідей на педрадах
•    матеріали методичних оперативок
•    пам’ятки, анкети,інструктивні матеріали та ін.

III. Навчально-виховні розробки (не більше однієї розробки за кожним напрямком):
•    урок фізики/математики/астрономії
•    урок інформатики/трудового навчання
•    урок хімії/біології
•    урок української мови/української літератури/рідної мови/літератури/ іноземної мови
•    урок історії/географії/суспільствознавства
•    урок світової художньої культури/музики/образотворчого мистецтва
•    позакласний/виховний захід.

IV. Навчально-методичні розробки вчителів закладу:
•    дидактичні матеріали до самостійного вивчення теми (частини теми, уроку)
•    методичні матеріали для вчителів методичного об’єднання, до семінару, практикуму тощо
•    матеріали для самоперевірки у тестовій формі, що виконані за допомогою офісного пакету програм
•    матеріали для самоперевірки у тестовій формі, що виконані за допомогою спеціальної програми
•    матеріали для батьків та ін.

V. Розробки супроводжуючих служб

VI. Інше

Додаток 4. Критерії оцінювання матеріалів учасника Конкурсу
№     Критерій або його параметр     Кількість балів
1.     Рівень комп’ютеризації закладу:    
    кількість комп’ютерів на одного учня     1-5
    кількість комп’ютерів на одного вчителя     1-5
    вільний доступ до ресурсів Інтернет     5
    навантаження на кабінет НКК (навчальне, загальне)     5
    наявність у закладі локальної мережі, що об’єднує
•    комп’ютери одного НКК – 1 бал,
•    комп’ютери кількох НКК – 2 бали,
•    комп’ютери кількох НКК та комп’ютери навчальних кабінетів – 5 балів,
•    комп’ютери кількох НКК та комп’ютери адміністрації – 4 бали,
•    комп’ютери кількох НКК, комп’ютери навчальних кабінетів, комп’ютери адміністрації – 8 балів,
•    всі ПК закладу – 10 балів.     1-10
    наявність та доступність комп’ютерної оргтехніки     5
    наявність та доступність мультимедійної техніки     5
    наявність посад лаборанта та системного адміністратора     5
    організація технічного обслуговування та ремонту     5
2.     Ступінь володіння комп’ютерними технологіями вчительським колективом закладу    
    володіння ІКТ директором закладу     5
    володіння ІКТ заступниками директора закладу     1-10
    загальний рівень користувацьких навичок вчительського колективу закладу     1-20
3.     Організаційний аспект управління інформатизацією закладу    
    наявність та зміст документів, що ілюструють початок інформатизації закладу (наказ, план першочергових заходів, програма інформатизації)     5
    наявність та зміст документів, що ілюструють поточну роботу з інформатизації, аналіз діяльності з впровадження тощо     5
    наявність та зміст інших організаційних документів з інформатизації (вказівки, інструкції тощо)     5
    наявність посади ( окрема ставка) заступника директора з інформаційних технологій та регламентованість його діяльності     5
    наявність моделі (системи) інформатизації закладу     10
    зміст поточної роботи в зазначеному напрямі     5
    взаємодія ланок навчально-виховного процесу     5
    використання управлінських електронних програмних засобів     5
    основні характеристики інформаційного простору навчального закладу     10
4.     Методичний аспект управління інформатизацією закладу    
    спосіб організації навчально-виховної роботи в закладі з використанням ІКТ     10
    наявність планування методичної роботи закладу за проблемою     5
    наявність у закладі електронних засобів навчання     10
    наявність в навчальному закладі банку власних електронних розробок вчителів     10
    наявність та зміст матеріалів педрад, конференцій, консультацій, інших заходів, що проводились в закладі з теми інформатизації     10
    наявність та зміст пам’яток, методичних рекомендацій щодо діяльності за напрямом інформатизації закладу     10
    наявність в Книзі наслідків внутрішньошкільного контролю записів та аналізу відвіданих уроків в межах тематичного контролю за проблемою     10
    навчання з інформатики та інформаційних технологій     10
    інтеграція до інформаційного середовища допоміжних шкільних служб: бібліотеки, психологічної служби та ін.     * 5
    використання мережі Інтернет в житті закладу     15
    досвід роботи навчального закладу як Школи інформаційного суспільства в районі/місті     10
5.     Навчально-виховний аспект реалізації інформатизації закладу    
    розробки уроків з використанням ІКТ:
•    системність опису уроку (тема, мета, завдання, зміст, засоби, методи і формі організації діяльності учнів, підсумок уроку, засоби його оцінювання, взаємозв’язок та взаємообумовленість компонентів уроку) – 1 бал
•    спрямованість уроку на досягнення вимог навчальної програми, на виховання та розвиток учнів, раціональність структури уроку – 1 бал
•    зміст, оригінальність і якість виконання наочних та дидактичних матеріалів, що використані на уроці – 3 бали     * 5
    розробки виховних та позаурочних заходів з використанням ІКТ:
•    актуальність теми заходу, його місце у виховній системі класу, школи, спрямованість на особистий розвиток учнів – 1 бал
•    системність опису заходу, оптимальність змісту, логіка структури заходу, наявність умов і засобів для вибору, творчої самореалізації і співпраці учнів, для прояву активності та ініціативи – 1 бал
•    зміст, оригінальність і якість виконання дидактичних та наочних матеріалів, що використані під час проведення заходу – 3 бали     * 5
6.     Навчально-методичні розробки вчителів закладу (до 2-х розробок за кожним напрямом)    
    дидактичні матеріали до самостійного вивчення теми (частини теми, уроку)     * 3
    методичні матеріали для вчителів методичного об’єднання, до семінару, практикуму тощо     * 3
    матеріали для самоперевірки у тестовій формі, що виконані за допомогою офісного пакету програм     * 5
    матеріали для самоперевірки у тестовій формі, що виконані за допомогою спеціальної програми     * 5
    матеріали для батьків та ін.     * 3
7.     Розробки супроводжуючих служб навчального закладу (до 2-х розробок різної спрямованості та функціональності від кожної служби)     * 5
8.     Інше – оцінюється колегіальним рішенням журі    
9.     Сайт навчального закладу    
    інформаційне наповнення     5
    динамічність     5
    інтерактивність     5
    різнобічність (представлення інтересів всіх учасників навчально-виховного процесу закладу)     5
10.     Стиль і ясність викладення матеріалу     * 3

Додаток 5. Вимоги до захисту досвіду під час очного етапу обласного туру Конкурсу
Досвід навчального закладу з інформатизації представляє директор закладу. Захист досвіду системи роботи супроводжується показом комп’ютерної презентації.

Презентація системи роботи повинна бути створена в MS Power Point 97/2000/2003, розрахована на 10 хвилин. В характеристиці інформаційного середовища закладу необхідно показати:
•    ресурсне забезпечення (організаційне, матеріально-технічне, методичне, програмне);
•    наявність та ефективність використання локальної мережі;
•    ефективність використання НКК та окремих комп’ютерів;
•    використання іншого інформаційного обладнання (проектор, сканер, факс, ін.);
•    навченість педагогів (% володіння комп’ютерними технологіями);
•    спосіб організації єдиного інформаційного середовища;
•    використання ІКТ в управлінській і методичній діяльності;
•    комплексність і системність використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі (уроки, курси за вибором, гуртки, факультативи, використання комп’ютерних технологій у позакласній та виховній роботі);
•    результативність участі в олімпіадах і конкурсах з інформатики та ІКТ;
•    ступінь участі в проектній та інноваційній діяльності учнівського і педагогічного колективів;
•    системність в роботі з мережею Інтернет;
•    створення і розвиток Web-сайту навчального закладу;
•    інтеграція до інформаційного середовища допоміжних шкільних служб: бібліотеки, психологічної служби та ін.
•    агітаційна та просвітницька діяльність;
•    перспективи подальшого розвитку інформаційного простору навчального закладу.

Кількість балів за захист досвіду – 40. Детальніше:
•    зміст захисту – 20 балів,
•    культура і оригінальність оформлення – 10 балів,
•    представлення та коментування досвіду – 10 балів.


Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Сайти закладів освіти

Контактна інформація
Запорізька область,
Оріхівський район,
місто Оріхів,
вул. Овчаренка,12
тел.: 4-17-64, 4-29-22, 4-23-50
e-mail: orihiv_rmk@mail.ru
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Оріхівський РМК © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz